„Acest magazin difera de celelalte magazine prin suprafata si sortiment”, a declarat Dusan Wilms, director general Metro Cash & Carry Romania.
Avand o suprafata de vanzare de aproximativ 2.000 mp, Metro Punct ofera un sortiment de aproximativ 3.000 de produse alimentare si nealimentare, specifice categoriei de clienti revanzatori (alimente de baza, conserve, cafea si ceai, dulciuri, ulei, bauturi alcoolice, detergenti si cosmetice).
Spre comparatie, centrele de distributie Metro Cash&Carry au o suprafata de vanzare de 8.000 mp in medie, comparabila cu cea a hipermarketurilor Real.
Metro Punct ofera si produsele marca proprie Metro: Aro, Fine Food si Sigma.
Metro Cash & Carry este reprezentata in 31 tari cu aproximativ 670 de magazine cash & carry. Cu aproximativ 106.000 angajati in intreaga lume, compania a atins vanzari de 30,5 mld. euro in 2009.
Metro Cash & Carry s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. Astazi, reteaua de magazine numara 24 de centre de distributie.