Nevoia actuala de lichiditati ii determina pe micii intreprinzatori sa renunte la afacerile puse pe picioare si sa le ofere acum spre vanzare.
„Acesta este cel mai nou tip de oferte aparute pe piata, care la o prima privire incanta, insa este o provocare sa preiei din mers un business fara a avea garantia ca va functiona, si cu informatii minime, sau doar supozitii, despre ceea ce s-ar putea intampla in urmatoarele 6 luni la nivelul economiei nationale”, au afirmat consultantii EuroMetropola.
Ce inseamna aceste preluari in termeni financiari? „29.000 euro pentru un salon de infrumusetare in zona Iancului, 90.000 euro o spalatorie auto in zona Trafic Greu, 55.000 euro o cafenea la Obor sau 70.000 euro un cabinet stomatologic intr-o clinica privata”, au exemplificat cei de la EuroMetropola.
Acestea sunt variantele brute ale preturilor, se stie deja ca recesiunea a mai imblanzit proprietarii, care nu se mai simt regii pietei si se arata mult mai prietenosi in negociere. Preturile enumerate mai sus includ atat spatiul, cat si toata logistica necesara.