Pentru anul in curs, mai sunt programate inaugurarile altor magazine la Campulung Muscel, Brasov, Buzau, Navodari, Ovidiu, Petrosani, Rasnov si Turnu Magurele, accelerandu-se ritmul expansiunii retelei la nivel national.
Fiecare magazin implica o investitie de 750.000 euro, reprezentand un spatiu comercial cu suprafata de vanzare de 1.000 mp, 6 case de marcat si 80 de locuri de parcare.
Odata cu lansarea fiecarui nou magazin, miniMax Discount creeaza 20 locuri de munca.
Administratia centrala a companiei se afla in Bucuresti, unde dispune de un depozit de 15.000 mp, spre a face fata deservirii intregii retele.
Momentan, aceasta mai include 9 filiale in Calarasi, Hunedoara, Mangalia, Oltenita, Pucioasa, Slatina (2), Targoviste si Urziceni. Stadiul final al retelei vizeaza deschiderea a peste 100 de magazine.
Oferta din magazine cuprinde 1.700 de articole si acopera o gama larga de produse: alimentare, tutun, spirtoase, cosmetice si detergenti, produse de uz casnic, precum si articole nealimentare.
MiniMax Discount promoveaza inclusiv sortimentul de marci proprii, dezvoltate in parteneriat cu furnizori locali: Ecomax -vopsea lavabila, Montan-preparate din carne/mezeluri, Steiner-bere, Blitz -sucuri carbonatate, Minim – branzeturi/cascaval, Maxim-orez, Mini – malai, faina, Minilact – produse lactate (iaurt, sana, kefir, smantana, unt) si Sorina – ulei de floarea-soarelui.