Deschiderea este rezultatul unei constructii de la zero pe concept stand-alone, cu o investitie de 750.000 euro si o suprafata de vanzare de 745 mp.
De asemenea, compania va deschide in septembrie alte 4 noi unitati la nivel national. Trei dintre acestea se vor afla in municipiul Alba-Iulia, si fac rezultatul unor reamenajari de spatii operate anterior de reteaua Spar, pe suprafete de vanzare de 531 mp, 512 mp si respectiv 651 mp.
Pentru finele lunii septembrie este programata inaugurarea celei de-a 36-a filiale miniMax, in localitatea Gaesti, judetul Dambovita, rezultat al unei reamenajari de spatiu comercial, cu o suprafata de vanzare de 600 mp.
„Expansiunea miniMax vizeaza in primul rand locatii centrale, amplasate in concentratii dense de gospodarii”, a declarat Rainer Exel, director general miniMax Discount.
Magazinele au 4 case de marcat, 25 de angajati si 25 de locuri de parcare. Oferta de produse cuprinde aproximativ 2.000 de articole: fructe si legume, carne proaspata, mezeluri, produse lactate, produse congelate, alimente de baza, bauturi, tutun, spirtoase, cosmetice si detergenti, produse de uz casnic, precum si articole nealimentare.
miniMax Discount promoveaza inclusiv sortimentul de marci proprii dezvoltate in parteneriat cu furnizori locali: Steiner – bere, Coria – sucuri carbonatate si necarbonatate, Max – bauturi racoritoare carbogazoase, Montan- preparate din carne/mezeluri, precum si o gama extinsa de produse sub marca miniMax Discount, precum: ulei de floarea-soarelui, branzeturi/cascaval, orez, malai, faina, lapte, conserve, siropuri si altele.
Administratia centrala a companiei se afla in Bucuresti, unde dispune de un depozit de 15.000 mp, spre a face fata deservirii intregii retele miniMax Discount, care mai include 31 de filiale in: Arad, Avrig, Bacau, Braila, Buzau, Calan, Calarasi, Campulung Muscel, Cernavoda, Cisnadie, Hunedoara, Mangalia, Oltenita, Oravita, Pascani, Pucioasa, Ramnicu Sarat, Rasnov, Sebes, Sinaia, Slatina (2), Stefanesti, Targoviste, Titu, Tulcea, Turnu Magurele, Urziceni, Vaslui, Victoria si Vulcan. Stadiul final al retelei vizeaza deschiderea a peste 100 de magazine.