„Cisnadie reprezinta pentru noi un record in materie de termen de constructie: sub 8 saptamani pentru o structura de la zero, cu toate amenajarile si dotarile necesare, rezultate ale unei investitii de 750.000 euro”, a declarat Rainer Exel, director general al companiei.
„Admitem si ca in Romania incepe sa se impuna un nivel mai ridicat de responsabilitate a constructorilor fata de lucrarile standard, mai putin spectaculoase decat mall-urile si cartierele rezidentiale, care absorbeau pana acum toate resursele pietei”, a adaugat Exel.
Coordonarea tehnica a fost realizata de biroul tehnic SZ din Viena, iar lucrarile au fost executate de compania de constructii Granit Hunedoara in numele beneficiarului Magnum Arhitectura Imobiliara, de la care MiniMax Discount inchiriaza locatia.
Noul magazin alimentar este dotat cu instalatii termice si de racire bazate pe regenerarea energiei.
Fiecare magazin reprezinta un spatiu comercial cu suprafata de vanzare de 1.100 mp, 6 case de marcat si 80 de locuri de parcare.
Oferta de produse cuprinde 1.700 de articole ca fructe si legume, carne proaspata, mezeluri, produse lactate, produse congelate, alimente de baza, bauturi, tutun, spirtoase, cosmetice si detergenti, produse de uz casnic, precum si articole nealimentare.
MiniMax Discount promoveaza inclusiv sortimentul de marci proprii dezvoltate in parteneriat cu furnizori locali: Steiner – bere, Coria – sucuri carbonatate si necarbonatate, Sorina – ulei de floarea-soarelui, Montan – preparate din carne si mezeluri, Minim – branzeturi si cascaval, Maxim – orez, Mini – malai, faina, Minilact – produse lactate (iaurt, sana, kefir, smantana, unt) si Ecomax – vopsea lavabila.
Fiecare magazin din cadrul lantului are 20 de angajati.
Administratia centrala a companiei se afla in Bucuresti, unde dispune de un depozit de 15.000 mp, spre a face fata deservirii intregii retele, care mai include 20 de filiale in: Arad, Calan, Calarasi, Campulung Muscel, Cernavoda, Hunedoara, Mangalia, Oltenita, Rasnov, Pascani, Pucioasa, Slatina (2), Stefanesti, Targoviste, Titu, Turda, Turnu Magurele, Urziceni si Victoria.
Stadiul final al retelei vizeaza deschiderea a peste 100 de magazine.