Cele trei magazine au suprafete de vanzare de 531 mp, 512 mp si respectiv 651 mp, iar investitia medie in fiecare reamenajare este de 250.000 euro.
Magazinele reprezinta spatii comerciale echipate conform standardelor europene, in sistem de autoservire, cu 4 case de marcat si locuri de parcare. Oferta de produse cuprinzand aproximativ 2.000 de articole si acopera necesarul zilnic prin: fructe si legume, carne proaspata, mezeluri, produse lactate, produse congelate, alimente de baza, bauturi, tutun, spirtoase, cosmetice si detergenti, produse de uz casnic, precum si articole nealimentare.
MiniMax Discount promoveaza inclusiv sortimentul de marci proprii dezvoltate in parteneriat cu furnizori locali: Steiner – bere, Coria – sucuri carbonatate si necarbonatate, Max – bauturi racoritoare carbogazoase, Montan – preparate din carne/mezeluri, precum si o gama extinsa de produse sub marca miniMAX Discount, precum: ulei de floarea-soarelui, branzeturi/cascaval, orez, malai, faina, lapte, conserve, siropuri si altele.
Odata cu lansarea fiecarui nou magazin,compania creeaza 25 locuri de munca.
Administratia centrala a companiei se afla in Bucuresti, unde dispune de un depozit de 15.000 mp, spre a face fata deservirii intregii retele MiniMaz Discount, care mai include 32 de filiale in: Agnita, Arad, Avrig, Bacau, Braila, Buzau, Calan, Calarasi, Campulung Muscel, Cernavoda, Cisnadie, Hunedoara, Mangalia, Oltenita, Oravita, Pascani, Pucioasa, Ramnicu Sarat, Rasnov, Sebes, Sinaia, Slatina (2), Stefanesti, Targoviste, Titu, Tulcea, Turnu Magurele, Urziceni, Vaslui, Victoria si Vulcan. Stadiul final al retelei vizeaza deschiderea a peste 100 de magazine.