Conform raportului financiar transmis bursei maghiare, cota de piata a companiei a crescut insa in trimestrul 3 cu 0,2 puncte procentuale, la 10,7%, fata de trimestrul anterior.
Pe parcursul primelor 9 luni ale anului 2008, Mol Romania a inregistrat o crestere de 2% a vanzarilor de carburanti (in litri) fata de perioada similara a anului trecut.
„Incepand cu luna aprilie a acestui an, am retras de pe piata benzina cu plumb Eco Premium, reducand astfel gama de carburanti comercializata. Am decis ca oferta noastra pe piata din Romania sa includa numai carburanti de top”, a declarat Zsolt Szalay, director Mol Romania.
Compania a inregistrat o crestere a vanzarilor de 7% (in litri) pe segmentul B2B, datorita axarii puternice pe clientii posesori de carduri si parteneriatului incheiat cu Uniunea Nationala a Transportatorilor Rutieri din Romania.
Prin intermediul acestuia, Mol Romania ofera conditii comerciale speciale membrilor Uniunii. In plus, atat posesorii de parcuri auto cat si transportatorii pot folosi cardurile Mol Gold in peste 700 de statii din Romania si din strainatate – in Ungaria, Slovacia si Slovenia. Prin intermediul cardurilor, tranzactiile sunt monitorizate permanent, iar soferii pot circula fara cash chiar si pe rutele internationale.
De asemenea, folosind cardul Mol Gold, acestia pot recupera TVA-ul aferent si pot plati taxele de drum, fara comisioane de tranzactionare.
„Vom continua sa ne axam pe clientii B2B, deoarece parteneriatele pe termen lung reprezinta un element cheie al strategiei noastre de business in Romania”, a spus Szalay.
Vanzarile inregistrate de magazinele din benzinarii (in euro) au inregistrat o crestere de 8%, datorita unui management mai bun al categoriilor de produse oferite spre comercializare.
In prezent, Mol Romania are o retea formata din 130 de benzinarii – 8 dintre ele fiind inaugurate anul acesta, conform reprezentantilor companiei.
Mol Romania este o companie petroliera de retail, parte a grupului Mol, una dintre cele mai mari companii integrate de petrol si gaze din Europa Centrala si de Est, cu sediul central la Budapesta.
Capitalizarea de piata a grupului Mol este de peste 14,5 miliarde de dolari (circa 11,4 mld. euro) la 30 iunie 2008. Avand 15.000 de angajati, compania isi desfasoara activitatea in Europa, Orientul Mijlociu, Africa si tarile CSI. Mol detine trei rafinarii in Ungaria, Slovacia si Italia si opereaza 1.000 de statii de alimentare in Europa Centrala si de Sud-Est.