De asemenea, vanzarile de carburant ale companiei (exprimate in litri) au crescut in 2008 cu 2% fata de anul precedent.
Cresterea cifrei de afaceri s-a datorat in principal contributiei diviziilor de retail si carduri, dar si altor segmente de afaceri ale companiei: wholsale (divizia de vanzari engros), petchem (divizia de produse petrochimice) si lubrifianti, potrivit unui comunicat al companiei, citat de NewsIn.
„Imbunatatirea gestionarii produselor disponibile in magazinele noastre din benzinarii a avut o importanta contributie la cresterea cifrei de afaceri, nivelul vanzarilor de shop fiind cu 6% mai mare (exprimate in euro), fata de 2007”, au spus reprezentantii companiei.
Investitiile realizate de MOL Romania in 2008 pentru dezvoltarea retelei au crescut cu aproape 30% comparativ cu anul 2007.
„Anul trecut, am inaugurat 9 benzinarii noi, amplasate in zone cu trafic intens. Pornind de la investitiile majore si respectarea unui plan de eficientizare si reducere a costurilor, am asigurat un profit de aproape 12 milioane euro”, a declarat Zsolt Szalay, directorul general al MOL Romania.
In ce priveste planurile pentru 2009, compania a anuntat ca se va concentra pe extinderea investitiilor in dezvoltarea retelei, prin modernizarea benzinariilor existente, precum si imbunatatirea si extinderea serviciilor pe care le oferim.
„Am finalizat o analiza detaliata a tuturor benzinariilor noastre si am hotarat sa nu reducem activitatea sau sa vindem din unitati” a informat reprezentantul MOL Romania.
MOL Romania este parte a Grupului MOL, cu sediul central la Budapesta. Compania isi desfasoara activitatea in Europa, Orientul Mijlociu, Africa si tarile CSI. MOL detine 3 rafinarii de mare complexitate in Ungaria, Slovacia si Italia. In Romania, MOL detine 132 benzinarii.