Pentru 2010, La Fantana mai are ca obiectiv dezvoltarea segmentului de servicii si produse dedicate consumului rezidential, un segment mai putin explorat pana in prezent.
Pentru consumul rezidential, La Fantana a creat 2 produse dedicate: cutia La Fantana de 10 l si mini watercoolerul La Fantana.
„Un obiectiv important pentru La Fantana in 2010 este continuarea investitilor in dezvoltarea echipei noastre de vanzari”, a declarat Mihai Matyas.
Pe termen mediu, obiectivele La Fantana, exprimate de executivul companiei, sunt consolidarea pozitiei pe piata si obtinerea a peste 70 % din piata pe segmentul corporate (in 2009, La Fantana detinea 66%, conform unui raport Zenith realizat in iulie 2009) si peste 80% pe segmentul rezidential al watercoolerelor.
La Fantana are o istorie de peste 10 ani in Romania si in prezent este lider de piata pe segmentul distributiei si imbutelierii de apa naturala consumata prin intermediul watercoolerelor, atat pentru companii, cat si pentru mediul rezidential.
Grupul La Fantana numara in prezent 600 de angajati in Romania si Serbia, doua unitati de imbuteliere in Romania (una la Bucuresti si una la Talmaciu) si o unitate de imbuteliere la Mitrovo Polje, in Serbia.
La Fantana deserveste in Romania un numar de 25.000 de clienti companii si institutii iar numarul watercoolerelor instalate este de 55.000 la nivelul intregii tari.