Romano Quinzi, directorul general al Obi Romania, a declarat ca investitia medie pentru o unitate este de aproximativ 5 milioane euro, iar finantarea expansiunii va fi asigurata din fonduri propri si nu prin credite bancare. Sunt vizate toate orasele cu peste 70.000 de locuitori.
„Nu vom incetini ritmul de expansiune din cauza crizei financiare, deoarece aceasta nu afecteaza dezvoltarea companiei. Pana la finele lui 2009 vrem sa ajungem sa avem cel putin 7 magazine deschise in Romania, urmatoarele orase unde vom fi prezenti vor fi Arad si Pitesti”, a spus Romano Quinzi.
Compania a deschis miercuri in Bucuresti al doilea magazin din Romania, primul fiind inaugurat saptamana trecuta la Oradea. Magazinul Obi din Capitala are aproximativ 11.000 mp si se afla in zona Berceni.
Cu peste 523 de magazine, Obi ocupa primul loc pe piata germana si este unul dintre principalii comercianti DIY „Do it Yourself” din Europa. Pe langa Germania, Cehia, Slovenia, Polonia, Ungaria, Bosnia-Hertegovina si Rusia, grupul este de asemenea prezent in Italia, Austria, Elvetia, Croatia, Ucraina.
Magazinele Obi au inregistrat in anul financiar 2006 – 2007 vanzari totale de 5,8 miliarde euro, atingand la nivel international o cota de piata de 43%.