Compania a incheiat primul an in Romania cu rezultate peste asteptari si vanzari mai mari decat estimarile initiale, potrivit comunicatului transmis luni.
OBI a intrat pe piata autohtona de retail DIY in noiembrie 2008, inaugurand prima locatie in Oradea, iar imediat dupa aceea o noua locatie in Bucuresti. In aceasta primavara, retailerul a deschis concomitent alte doua magazine in Arad si Pitesti, continuandu-si astfel politica de expansiune.
„Rezultatele obtinute dupa deschiderea magazinelor din Oradea si Bucuresti au depasit orice previziuni anterioare. Rezultatele inregistrate in 2009 sunt mai mari decat cele propuse initial”, a declarat Romano Quinzi, country manager OBI Romania.
Cu 540 de magazine, OBI este liderul pietei de retail DIY din Germania si unul dintre principalii jucatori de pe piata europeana. Pe langa Germania, Cehia, Slovenia, Polonia, Ungaria, Bosnia-Hertegovina si Rusia, OBI este de asemenea prezent in Italia, Austria, Elvetia, Croatia, Ucraina si din toamna anului 2008, si in Romania. In urmatorii ani, OBI se va concentra pe extinderea pe pietele din Europa Centrala si de Est. Obiectivul este acela de a deveni lider de piata in toate tarile in care OBI este prezent.
OBI este cel de-al cincilea mare distribuitor DIY din lume, avand peste 38.000 de angajati. Magazinele OBI au inregistrat in anul financiar 2007 – 2008 vanzari totale de 5,8 miliarde euro.