Profitul net al producatorului de bauturi spirtoase a urcat astfel la 945 milioane euro in cele 12 luni incheiate la 30 iunie, de la ivelul de 840 milioane euro din anul fiscal precedent.
Profitul Pernod Ricard este superior celui estimat de analistii consultanti de Bloomberg, de 897 milioane euro. Totodata, veniturile au crescut cu 9,3%, pana la 7,2 miliarde euro, dupa achizitionarea, anul trecut, a producatorul de vodca marca Absolut.
Compania franceza estimeaza stagnare pe piata globala de bauturi spirtoase in urmatorul an fiscal.
Pernod Ricard este unul dintre principalii producatori si distribuitori de bauturi spirtoase si vinuri la nivel international, avand in portofoliu marci precum Ricard, Ballantine’s, Chivas Regal, Absolut, Royal Salute, Quenn Anne, Malibu, Beefeater, Havana Club, Wyborowa, Jameson, Martell, The Glenlivet, Jacob’s Creek si Mumm.
Compania este prezenta si pe piata locala, unde detine o cota de piata de 25% din totalul importurilor de bauturi alcoolice, conform datelor proprii.