Produsele cosmetice reprezinta circa 60% din vanzarile totale ale Amway Romania. Compania de vanzari directe se ocupa si cu comercializarea de produse pentru ingrijirea locuintei si suplimente alimentare.
Amway Romania estimeaza pentru anul acesta o crestere a cifrei de afaceri cu 22% fata de 2006, pana la 125 milioane de lei ( 37 milioane euro) si vizeaza acelasi ritm de crestere pentru 2008.
Vanzarile companiei au crescut cu 17,5% in primele zece luni, la 99,6 milioane lei (29 milioane euro), pe fondul primirii a 320.000 de comenzi si distribuirii a peste 3,4 milioane de produse.
Amway Romania a intrat pe piata romaneasca in 1997, fiind una dintre cele 53 de filiale ale grupului existente in intreaga lume. Compania are un portofoliu de peste 800 de produse din diverse game si peste 50.000 de reprezentanti in toata tara.
Amway Corporation, infiintata in 1959 de catre Jay Van Andel si Rich DeVos, este astazi una dintre cele mai mari companii de vanzari directe din lume. Amway face parte din familia companiilor Alticor, care a inregistrat vanzari mondiale de retail de 6,3 miliarde de dolari in 2006, prin intermediul a peste 3 milioane de intreprinzatori independenti.