Astfel, firma castigatoare va realiza proiectarea, detaliile de executie si proiectul tehnic, ofertele urmand sa fie deschise la 16 noiembrie, se arata intr-un anunt al CNADNR.
Contractul va avea o durata de 120 de zile, va fi finantat de la bugetul de stat, iar criteriul de atribuire va fi pretul cel mai mic.
Podul a fost dat in exploatare in 1954 si are o lungime totala de 2.223 de metri. Ultima reparatie a podului a fost executata in anii 1996-1997 si a constat in inlocuirea integrala a caii (hidroizolatie, beton de egalizare, asfalt, borduri, beton de umplutura si asfalt pe trotuare), montanea parapetelor directionale si inlocuirea dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilatatie pe viaduct.
In prezent, pentru a trece podul, soferi trebuie sa achite o taxa de sase euro pentru autoturisme si de 37 de euro pentru vehicule cu masa totala de peste 12 tone si cu minim patru axe. Fondurile stranse din plata taxei sunt colectate de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, prin CNADNR.