„Pretul mediu pe kilometru de autostrada variaza in functie de proiect, de relieful zonei in care este realizat, de numarul si complexitatea lucrarilor de arta. Preturile medii pentru autostrazile aflate in constructie variaza intre 3,5 si 8,5 milioane euro”, se arata in document.
In prezent se afla in faza de constructie autostrazile Bucuresti-Ploiesti (sectoarele Bucuresti-Moara Vlasiei si Moara Vlasiei-Ploiesti), Transilvania (tronsoanele Campia Turzii-Gilau si Suplacu de Barcau-Bors), Bucuresti-Constanta (sectoarele Cernavoda-Medgidia si Medgidia-Constanta) si Arad-Timisoara.
In acest an vor fi dati in folosinta 42 de kilometri din autostrada Transilvania, pe tronsonul Campia Turzii – Gilau. Accesul pe cei 42 de kilometri poate fi facut dupa constructia a doua noduri
rutiere.
Totodata, vor fi asfaltati 30 de kilometri din autostrada Bucuresti-Ploiesti, care are o lungime totala de 62 de kilometri. In luna aprilie, Berceanu declara ca pe acest tronson nu se va circula in acest an, intrucat sectorul se afla intre doua poduri, a caror constructie va fi finalizata ulterior.
In document se mai arata ca in 2010, vor fi realizate „prioritar” lucrarile la autostrazile Bucuresti-Ploiesti si Transilvania.