Carrefour va rebrandui pana la finele anului si restul de 20 de magazine Artima achizitionate in 2007, investitia totala in aceasta operatiune fiind de aproximativ 6 milioane euro.
„Cu aceasta deschidere, Carrefour intra si pe segmentul supermarketurilor in Romania, pentru a completa prezenta sa puternica pe cel al hipermarketurilor. Aceasta permite extinderea acoperirii geografice a grupului in Romania”, au precizat reprezentantii Carrefour.
Supermarketul din Resita are o suprafata de vanzare de 1.260 de metri patrati si o gama de 8.000 de produse alimentare si non-alimentare de baza, dar si servicii prin cardul de credit Carrefour MasterCard sau serviciul de reincarcare electronica pentru telefoane mobile si asigurari RCA, de locuinta si de bunuri.
Grupul francez a achizitionat in toamna anului trecut lantul de supermarketuri Artima, de la fondul de investitii Enterprise Investors, cu 55 de milioane de euro, intrand astfel pe segmentul supermarketurilor.
Cele 21 de supermarketuri ale Artima sunt pozitionate majoritar in vestul Romaniei si totalizeaza o suprafata de vanzare totala de 21.000 de metri patrati. Investitia totala in rebranduirea magazinelor Artima in Carrefour Express este de aproximativ 6 milioane de euro.
Carrefour Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 866 de milioane de euro, in crestere cu 42%. Pentru acest an, retailerul estimeaza afaceri de peste 1 miliard de euro numai cu divizia de hipermarketuri, iar in cazul retelei de supermarketuri estimeaza venituri similare celor obtinute anul trecut, de aproximativ 120 milioane euro.