„Decizia de a investi in dezvoltarea unei divizii de import si distributie a altor categorii de bauturi alcoolice premium ne va consolida pozitia”, a spus Florin Radulescu, director general Prodal ’94, companie parte a grupului.
Produsele premium care vor fi importate de Prodal vor acoperi toata gama de bauturi spirtoase, de la whisky, brandy, cognac, la rom si lichior.
„O buna parte dintre produse vor fi introduse pe piata romaneasca in acest an. In ceea ce priveste aspectele financiare, ne asteptam ca, in 2010, divizia de importuri sa aiba o cifra de afaceri de 10 milioane euro, ceea ce va reprezenta circa 20% din cifra de afaceri a grupului”, a aratat Florin Radulescu.
Divizia de import va cuprinde atat actuali angajati ai grupului Prodal, cat si specialisti nou angajati, compania desfasurand in prezent o campanie de recrutare de personal.
Prodal detine doua branduri lidere de piata pe categoriile lor – Vodca Stalinskaya (37% cota de piata din valoare) si Wembley Dry Gin (47% cota de piata din valoare), conform studiilor realizate de ACNieslen.
Prodal a fost infiintata in anul 1994 si doi ani mai tarziu a lansat vodca Stalinskaya. In 1998, Grupul Prodal si-a infiintat propria companie de distributie nationala – Granddis, iar in anul 2001 a lansat Wembley Dry Gin.
In 2008, Prodal a extins distributia brandurilor Stalinskaya si Wembley in Bulgaria, prin intermediul firmei Direx, unul dintre cei mai importanti distribuitori de bauturi alcoolice, parte a VM Group.
Bauturile alcoolice premium reprezinta cea mai importanta categorie de produse din portofoliul Prodal, dar compania acopera si segmentele medium si low.
Grupul Prodal a inregistrat o cifra de afaceri de 29 milioane euro in 2008, pentru acest an estimand o mentinere a acesteia.