De asemenea, compania estimeaza pentru acest an o crestere in volum de 8% pentru divizia de bere, respectiv de 25% pentru bauturile racoritoare, potrivit unui comunicat publicat marti.
„Pentru 2010, vom directiona 6 milioane de euro in dezvoltarea si modernizarea liniilor de imbuteliere, logistica si materiale anexe”, a declarat Shachar Shaine (foto), presedinte URBB.
URBB a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri similara cu cea din 2008, cand vanzarile companiei au crescut cu 14%, pana la 343,6 mil. lei (93,4 mil. euro).
Totodata, volumele de vanzari de bere s-au mentinut aproximativ la nivelul celor din 2008, in conditiile unei piete de bere in scadere.
In urma acestor rezultate, consemnate in perioada ianuarie-decembrie 2009, compania URBB a atins o cota de piata de 9,5%, in crestere fata de 2008 cu 15% in volum. Din punct de vedere valoric, cota de piata a companiei in 2009 este de 11,1%.
Granini a inregistrat in 2009 o crestere in volum de 50% fata de 2008. Investitiile in acest brand au fost directionate catre dezvoltarea sistemului de distributie si imbuteliere, dar si in campania de comunicare „Fructele iubesc Granini”, derulata in perioada iunie-septembrie.
URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat pe piata berii, cat si pe cea a bauturilor racoritoare. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci internationale: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Orangina si Granini.