Profitul operational a crescut usor in primele sase luni din 2010, pana la 1,28 miliarde de euro, de la 1,21 miliarde de euro.
De asemenea, vanzarile grupului s-au majorat pana la 8,36 miliarde de lei, de la 7,51 miliarde de euro, cat era in S1 2009, sustinute de vanzarile de apa si iaurt Activia pe piete precum Indonezia si China.
Rezultatele companiei sunt peste asteptarile analistii chestionati de Reuters, care se asteptau la un profit operational de 1,27 miliarde de euro si vanzari de 8,26 miliarde de euro.
Compania franceza a ridicat tinta de crestere a vanzarilor pentru acest an la cel putin 6%, de la 5%.
Vanzarile Danone au avansat cu peste 40% pe pietele emergente. Astfel, cresterea veniturilor va aduce 2 miliarde de noi consumatori din clasa de mijloc din aceste tari pana in 2025, conform estimarilor Goldman Sachs.
Punct de vedere geografic, vanzarile europene au avansat cu 1,7% in prima jumatate a anului, in timp ce vanzarile din Asia au crescut 13,8%, iar in restul lumii, inclusiv in America Latina, vanzarile s-au majorat 16%.
Actiunile Danone au crescut cu 8% in acest an, dand companiei o valoare de piata de 30 miliarde de euro.