Profitul operational (EBIT) a avansat cu 51,2%, de la 279 milioane de euro la 421 milioane de euro, in special datorita cresterii substantiale generate de divizia Adezivi Tehnologii.
In perioada aprilie-iunie 2010, vanzarile Henkel s-au majorat cu 11,6%, pana la 3,89 miliarde de euro, generate in mare parte de catre diviziile Adezivi Tehnologii si Produse Cosmetice/de Toaleta. Organic, vanzarile au avansat cu 6,8%.
In T2, divizia Detergenti & Produse pentru ingrijirea locuintei a raportat o crestere a vanzarilor cu 2,7 procente pana la 1,086 miliarde de euro si un profit operational de 137 milioane de euro, mai mare cu 15,4% fata de T2 2009.
In acelasi timp, divizia Produse Cosmetice/de Toaleta a raportat o crestere organica a vanzarilor cu 5% la 865 milioane de euro, pastrand trendul ascendent din ultimele perioade. Regiunile in crestere – Asia (fara Japonia), Africa/Orientul Mijlociu, America Latina si Europa de Est – au avut o contributie semnificativa, raportand cresteri de ordinul a doua cifre. Valoarea profitului operational al acestei divizii a urcat cu 12,4%, la 112 milioane euro.
Vanzarile divizia Adezivi Tehnologii au crescut cu 19,5 procente pana la 1,890 miliarde euro, fiind peste nivelul atins in perioada similara a anului trecut. Organic, vanzarile au crescut cu 13,6%, cresterea fiind generata in special de cresterea volumului ca urmare a unei usoare relaxari a preturilor. Profitul operational aproape s-a dublat, ajungand la 222 milioane de euro.
In ceea ce priveste regiunile, in regiunea Europa/Africa/Orientul Mijlociu, vanzarile au crescut cu 6,3% in al doilea trimestru fata de aceeasi perioada a nului trecut, atingand valoarea de 2,307 miliarde euro, datorita contributiei tuturor diviziilor.
Cu vanzari de 714 milioane euro, regiunea America de Nord a crescut organic cu 1,9%, divizia cea mai performanta fiind Adezivi Tehnologii, in timp ce diviziile Detergenti & Produse pentru ingrijirea locuintei si Produse Cosmetice/de Toaleta au inregistrat un usor regres.
Regiunea America Latina a continuat sa se dezvolte foarte bine, vanzarile organice crescand cu 12,3% pana la 259 milioane de euro. In regiunea Asia-Pacific cresterea organica a fost de 16 procente fata de perioada similara din 2009, vanzarile regiunii totalizand 560 milioane de euro.
In regiunile in crestere – Europa de Est, Africa/Orientul Mijlociu, America Latina si Asia (fara Japonia) – vanzarile au crescut cu 21,4% pana la 1,598 miliarde euro, cresterea organica fiind de 11,6 procente.