Primul magazin al companiei din Suceava a presupus o investitie de 22 milioane de euro si se intinde pe o suprafata totala de 14.500 metri patrati, din care suprafata utila de vanzare este de 7.500 de mp. Este cel de-al saselea magazin deschis de catre companie anul acesta si cel de-al 20-lea din cadrul retelei dezvoltate in Romania.
„Suntem multumiti ca in doar 5 saptamani am reusit sa deschidem 4 noi magazine: Arad, Oradea, Pitesti si Suceava”, a declarat Tjeerd Jegen, directorul general Real Hypermarket Romania, citat de NewsIn.
„20 de magazine in 2 ani si 9 luni inseamna o investitie de 425 milioane de euro si peste 8.000 de angajati”, a adaugat acesta.
Compania aduce la Suceava o oferta de peste 40.000 de produse, dintre care mai mult de 80% provin de la furnizori locali, regionali sau nationali. Potrivit reprezentantilor companiei, fluidizarea traficului este asigurata de 46 de case de marcat.
Galeria comerciala adiacenta magazinului din Suceava se intinde pe o suprafata de peste 6.000 de mp si va gazdui 20 de spatii comerciale printre care JYSK, Tehnomarket, Takko Fashion, Farmaplanet, Mondex, Secuiana, Germanos.
Divizia Real Hypermarket face parte din Metro Group, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent in 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine, in care lucreaza in jur de 290.000 de angajati. In Germania, Real SB Warenhaus GmbH detine peste 350 de hipermarketuri, unde aproape 1 milion de persoane isi fac cumparaturile zilnice.
Compania a intrat pe piata internationala in 1997, o data cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astazi, are peste 80 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania. In anul 2007, Real Hypermarket Romania a inregistrat o cifra de vanzari de 367 de milioane de euro, de aproape 5 ori mai mare decat in 2006, pe fondul extinderii retelei.