Noul magazin se desfasoara pe o suprafata totala construita de 12.385 de metri patrati, dispune de o suprafata utila de vanzare de 7.500 de metri patrati si este deservit de o parcare cu 550 de locuri.
Hipermarketul Real Constanta Nord propune clientilor sai peste 40.000 de produse alimentare si nealimentare, care provin in proportie de peste 90% de la producatori si furnizori locali, cu un sortiment diversificat.
Ca o noutate pentru constanteni, Real introduce in noul magazin un sistem de degustare a vinului, prin care se ofera posibilitatea de a testa si a evalua un anume sortiment de vin inainte de a-l cumpara. Clientii pot alege dintr-un sortiment de 24 de vinuri – 16 rosii si 8 vinuri albe sau roze, se arata in comunicat.
Degustarea cu ajutorul sistemului se face pe baza cumpararii unui card de degustare, cu valoare minima de 10 lei, care permite in medie 15-20 de degustari, in functie de vinurile alese. Cardul se poate realimenta de cate ori se doreste acest lucru, atunci cand s-a epuizat suma incarcata pe el.
Prin deschiderea noului magazin, investitia totala realizata de Real la Constanta ajunge la suma de aproximativ 35 milioane de euro in cele doua hipermarketuri, in care au fost create in total peste 650 de locuri de munca.
„Suntem foarte multumiti de realizarile noastre din 2008: o crestere a vanzarilor nete in lei de 92% in comparatie cu anul precedent si deschiderea a 6 noi hipermarketuri, care a permis ca la sfarsitul anului anterior reteaua dezvoltata in Romania sa ajunga la 20 de magazine”, a declarat Tjeerd Jegen, directorul general al retailerului.
„Anul 2009 presupune continuarea investitiilor noastre prin deschiderea de 4 magazine, dezvoltarea unor noi proiecte pentru optimizarea sistemului logistic si o comunicare mai activa cu clientii, prin derularea unor campanii publicitare si a unor programe de loialitate”, a adaugat Tjeerd Jegen.
Complexul Real din Constanta dispune si de o galerie comerciala de aproape 4.000 de metri patrati, care gazduieste magazine din cele mai diverse domenii. Acestea sunt operate de companii de prestigiu cu branduri cunoscute, precum Takko Fashion, DM, Inmedio, Farmaplanet, Vodafone etc.
Divizia Real Hypermarket face parte din Metro Group, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent in 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine.
In prezent, compania Real are aproape 100 de magazine pe piata internationala, in Polonia, Turcia, Rusia, Romania, iar in curand va intra si pe piata din Ukraina.