„Din 2006, de cand am venit in Romania, am deschis 21 de hipermarketuri. Acum, ne aflam la jumatatea drumului”, a declarat Pasqualini la conferinta de lansare a unui program denumit „Festivalul Italian”, derulat in reteaua Real.
Pasqualini a mai spus ca Real isi va continua extinderea in formatul standard actual, cu o suprafata de vanzare utila de 7.500 de metri patrati.
Real isi propune sa mai deschida in acest an 3 sau 4 hipermarketuri, la Ploiesti, Timisoara, in centrul comercial Cotroceni Park din Bucuresti si posibil, in parcul de retail care se construieste in zona Policolor din Capitala.
Festivalul Italian se va derula in magazinele Real pentru 2 saptamani, incepand cu 4 iunie. In aceasta perioada, peste 100 de produse alimentare italiene vor putea fi achizitionate la preturi promotionale.
Real, parte a grupului german Metro, a intrat pe piata locala in 2006. Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 2,35 miliarde lei (638 milioane euro), in crestere cu 92% fata de 2007.
Grupul Metro mai este prezent in Romania prin intermediul retelei de magazine Metro Cash & Carry.