Noile magazine au o suprafata de vanzare de aproximativ 10.000 de metri patrati si au necesitat investitii de 5 mil.euro per unitate.
Unitatile din Pitesti si Arad vor oferi clientilor o gama de produse precum materiale de constructii, tehnica, materiale pentru decoratiuni interioare si gradinarit.
Oficialii companiei germane au anuntat ca Obi va deschide cel putin cinci magazine in 2009.”Obi este hotarat sa-si continue strategiile de expansiune pentru Romania”, se precizeaza intr-un comunicat al companiei.
Potrivit lui Romano Quinzi, director al Obi Romania, urmatoarele magazine vor fi deschise din noiembrie sau in primavara anului viitor.
Grupul Obi opereaza peste 520 de magazine in 13 tari din Europa si are peste 38.000 de angajati.
Pe langa Germania, Cehia, Slovenia, Polonia, Ungaria, Bosnia-Hertegovina si Rusia, Obi este de asemenea prezent in Italia, Austria, Elvetia, Croatia, Ucraina si din toamna anului 2008 este prezent si in Romania. In urmatorii ani, Obi se va concentra pe extinderea pe pietele din Europa Centrala si de Est. Obiectivul este acela de a deveni lider de piata in toate tarile in care grupul este prezent, se precizeaza in comunicat.
Principalele companii care activeaza pe piata romaneasca de retail de bricolaj, alaturi de Obi, sunt Praktiker, Bricostore, Dedeman, Ambient, BauMax, Hornbach, Mr. Bricolage.
Magazinele Obi au inregistrat in anul financiar 2006 – 2007 vanzari totale de 5,8 miliarde euro.