„In ultimii ani, afacerile in sistem franciza au devenit interesante atat pentru companii, carora le ofera posibilitatea de a-si creste cifrele de afaceri cu peste 40%, cat si pentru investitori, care beneficiaza de avantajele oferite de o afacere, a carei retete de succes a fost verificata deja”, au precizat reprezentantii companiei.
Romstal a inaugurat in luna martie 3 noi puncte de desfacere: o franciza in Ploiesti (cu numarul 106) si 2 filiale la Bacau (cu numarul 43) si Calarasi (cu numarul 44), a anuntat joi compania.
Deschiderea noilor puncte de desfacere continua seria inaugurarilor realizate de compania Romstal in ultimii ani. In 2009 compania Romstal si-a propus sa deschida 10 magazine in franciza, pana la 125 si 6 magazine proprii, pana la 48 de filiale.
Filialele includ showroom, magazin cu autoservire si spatiu de depozitare propriu si sunt deschise de luni pana vineri intre orele 8.00 si 18.00, iar sambata intre orele 8.00 si 13.00.
Cea mai mare filiala este cea din Bacau, cu o suprafata totala de 1.600 metri patrati, dintre care 1.090 mp ocupa magazinul autoservire si 220 mp este showroom-ul. Valoarea investitiei s-a ridicat la 400.000 euro amenajare (fara valoarea terenului si a halei).
Filiala din Calarasi are o suprafata de 500 mp, dintre care showroom-ul si magazinul cu autoservire ocupa 440 mp. Amenajarea s-a ridicat la suma de 250 000 de euro, fara valoarea terenului si a halei.
Noua franciza din Ploiesti are o suprafata de peste 400 mp si va oferi clientilor solutii pentru confort termic, produse sanitare, electrice, ceramice si hydro.
Romstal este una dintre cele mai mari companii de pe piata romaneasca sprecializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru constructii.
Oferta companiei include peste 20.000 de produse. Portofoliul Romstal este grupat in 6 categorii de interes, gestionate de divizii specializate – Thermo, Klima, Hydro, Sanni, Electro si Ceramic.