„Vanzarile (de produse cu specific italian-n.r.) au crescut semnificativ, in unele categorii acestea chiar depasind de 2-3 ori valoarea categoriei inainte de promotie. Mai mult decat atat, numarul de clienti a crescut simtitor”, a precizat Sebastian Popescu, director de produs Penny Market.
Retelele de magazine Penny Market si Penny Market XXL au propus clientilor in perioada 19-25 mai „Saptamana Italiana”, prin oferirea de produse ca mozzarella, mascarpone, ricotta, si gorgonzola.
In plus, alte produse de specific, precum lasagna, tortellini, gnocchi, otet balsamic, diverse tipuri de paste, sosuri si dulciuri au fost aduse din Italia, potrivit reprezentantilor celor doua retele de magazine.
„Marea parte a produselor comandate au fost vandute in totalitate, ceea ce ne da curaj sa repetam o astfel de actiune in viitorul apropiat”, a mentionat Popescu.
El a adaugat ca investitia in aducerea acestor produse nu a fost foarte mare, Penny Market aducand saptamanal tiruri cu produse din Italia, produse ce se regasesc in sortimentul magazinelor permanent.
Marea majoritate a produselor sunt aduse sub marca proprie din Italia. In viitorul apropiat, multe din ele pot ajunge in sortimentul permanent al magazinelor. Ca suport media, pe langa pliantul deosebit, aceasta campanie a beneficiat si de o mini campanie radio, potrivit reprezentantilor companiei.
„Avand in vedere ca foarte multi romani au rude care lucreaza in Italia, unde reteaua Penny Market opereaza circa 200 de magazine, dorim sa cream si o legatura culinara a familiilor aflate la sute de kilometri distanta”, au explicat reprezentantii magazinelor Penny Market si Penny Market XXL.
Reteaua Penny Market, membra a grupul Rewe, este prezenta in 6 tari: Germania, Austria, Italia, Cehia, Ungaria, Romania. In Romania, reteaua Penny Market (impreuna cu Penny XXL) numara la ora actuala 55 de magazine, distribuite pe intreg teritoriul tarii si aprovizionate de cele doua centre logistice din judetele Ilfov si Cluj.