Anul trecut, Secom si-a extins echipa de reprezentanti medicali, si-a completat gama de produse aflate in portofoliu si a incheiat un parteneriat cu lantul national de farmacii Dona. Astfel, pe harta locatiilor care vand produse Secom, se regasesc acum peste 1.000 de adrese.
„In 2009 nu ne-am gandit doar la cum sa ne extindem. Am investit peste 500.000 de euro in cresterea numarului de angajati, dezvoltarea infrastructurii, dar si in marketing si comunicare”, a declarat Andrei Costea (foto), managing partner al companiei.
Secom mizeaza pe atingerea unei cifre de afaceri de 5 mil. euro anul acesta, respectiv o crestere de 67% fata de 2009. De asemenea, compania are in vedere acoperirea nationala integrala prin intermediul reprezentantilor medicali, precum si introducerea produselor importate in alte lanturi nationale de farmacii.
„Piata de suplimente alimentare va fi intr-o continua crestere. Se observa deja o preocupare mai intensa pentru sanatate”, anticipeaza Andrei Costea.
Secom a demarat importul de suplimente alimentare in anul 2004, respectiv colaborarea cu producatori de produse naturale pentru sanatate din SUA. In prezent acopera aproape toata gama de afectiuni cu ajutorul a 105 produse, o mare parte unice pe piata din Romania, potrivit companiei.
In prezent, Secom are 19 angajati, dintre care 7 reprezentanti medicali urmand ca incepand cu luna martie echipa sa contina inca 5 reprezentanti medicali si 1 ASM ( Area Sales Manager).