„Conform datelor MEMRB din noiembrie 2008, furnizate pentru piata de lapte din Romania, piata laptelui de consum se afla in permanenta crestere si putem estima o crestere in valoare cu peste 25% in 2009”, se precizeaza in comunicatul companiei.
Piata laptelui de consum a fost estimata la peste 1,5 miliarde euro in 2008.
Compania a intrat pe aceasta piata cu produsul „Laptele meu”, ce va fi prezent in ambalaje de carton de un 1 litru. Acest produs este un lapte proaspat pasteurizat, in variante cu1,5% grasime si 3,5% grasime.
„Laptele proaspat pasteurizat reprezinta 70% din volumul total al pietei, acesta beneficiind de o crestere de 40% in valoare in 2008 fata de 2007”, au mai spus reprezentantii Tnuva.
Produsul „Laptele meu” este dezvoltat si produs local in fabrica Tnuva din Popesti-Leordeni.
Laptele colectat de la fermele selectate de compania Tnuva, cat si de la ferma proprie din Adunatii-Copaceni, este de categoria A, si este verificat de catre specialistii Tnuva, atat la sursa cat si pe intregul flux de colectare si procesare.
Noul produs va fi prezent in toate orasele din Romania, prin intermediul reteleide distributie si de vanzari a companiei.
Tnuva, cel mai mare producator de lactate din Israel, detine in Romania o ferma de lapte la Adunatii-Copaceni. Compania are o experienta de 80 de ani in productia, distributia, vanzarea si promovarea produselor lactate.
Tnuva Romania, fondata in anul 2004, are peste 550 de angajati.