Traian Simion a coordonat strategiile de dezvoltare si consolidare ale companiei Albalact in calitate de director general timp de doi ani, dupa ce alti doi ani si jumatate a construit, alaturi de partenerii sai de management din companie, un portofoliu diversificat de produse dar si o pozitie importanta in topul producatorilor autohtoni de lactate.
Sub managementul lui Traian Simion, compania Albalact a finalizat proiectul greenfield de la Oiejdea, si-a dezvoltat productia la o capacitate dubla in fabrica recent inaugurata si a intrat pe segmentul branzeturilor traditionale, achizitionand 93,6% din actiunile Raraul Campulung Moldovenesc.
Ca director general, Traian Simion a coordonat si planul de marketing pentru noile lansari de produse, dar si pentru rebranduirea iaurturilor Fulga si produselor Raraul.
Traian Simion s-a alaturat echipei Albalact in octombrie 2005, cand compania s-a aflat in plin proces de rebranduire. A pornit la drum in echipa Albalact ca director comercial, dupa ce a lucrat in companii ca Ursus Breweries, BHL (achizitionat de Heineken) si Wrigley. In functia de director comercial la Albalact, Traian Simion a dezvoltat echipa nationala de vanzari si sapte centre regionale de distributie.
Cu o traditie de 38 de ani pe piata romaneasca a lactatelor, Albalact a ajuns in top 4 producatori de lactate din Romania in 2009.
Zuzu ocupa primul loc pe piata laptelui pasteurizat cu 29% cota de piata in volum (MEMRB retail audit, ianuarie – decembrie 2009), iar Fulga este numarul 2 pe piata laptelui UHT cu 19,5% cota de piata in volum (MEMRB retail audit, ianuarie – decembrie 2009).
Potrivit acelorasi analize MEMRB, Albalact este lider de piata si pe segmentul untului de masa, cu brandul omonim De Albalact. Cu smantana Albalact, compania ocupa locul doi pe acest segment. Albalact produce peste 60 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu si Albalact.