Lucrarile au fost atribuite de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) si se vor desfasura pe o perioada de doi ani.
Contractul vizeaza, de asemenea, lucrari specifice care trebuie realizate de antreprenor pentru achizitia titlurilor de proprietate de catre stat, transferul catre CNADNR a dreptului de administrare asupra acestora si emiterea documentelor cadastrale in legatura cu proprietatile expropriate, inclusiv consultanta, reprezentare, asistenta, documentatii, schite, cercetare si alte activitati conexe, se arata intr-un anunt al companiei.
Finantarea contractului va fi asigurata printr-un imprumut de la Banca Europeana de Investitii.
Castigatorul a fost selectat in urma unei licitatii deschise, criteriul de atribuire fiind oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, in care propunerea financiara a avut o pondere de 80%, iar cea tehnica de 20%.
Partea din contract care ar putea fi subcontractata totalizeaza circa 1,35 milioane de lei.
Societatea de Intretinere si Reparatii Drumuri (SIRD) din Timisoara a fost infiintata in anul 2001, prin externalizarea din cadrul Regionalei de Drumuri si Poduri Timisoara a serviciului mecanizare, iar in anul 2004 firma a fost cumparata de omul de afaceri Ovidiu Tender.
Firma Straco Bucuresti este activa in principal pe piata romaneasca a constructiilor de drumuri si autostrazi, dar mai are activitati in domeniul productiei de mixturi asfaltice si beton. Principalii actionari ai Straco sunt Alexandru Horpos, care detine 37,5% din actiuni, Traian Horpos, cu 27,5%, si Vlad Vamesu, cu 20%.
Firma Genesis International face parte din grupul Straco.
Societatea de Constructii in Transporturi (SCT) Bucuresti desfasoara activitati de constructii si reabilitari de drumuri, poduri si cai ferate. Firma a fost privatizata in 2000 si este detinuta in proportie de 81,9% de CCCF Bucuresti, iar AVAS are 4,56% din titluri.