Pe de alta parte, vanzarile URBB au inregistrat in primele 8 luni ale acestui an un volum similar al vanzarilor raportate in aceeasi perioada din 2008, de 1,2 milioane hl. Rezultatele includ atat vanzarile de bere, cat si cele de bauturi racoritoare.
Din punct de vedere al evolutiei vanzarilor in aceasta perioada, lunile iunie, iulie si august au fost cele mai bune, inregistrandu-se cresteri in comparatie cu anul trecut, fapt care a compensat scaderile din primele 5 luni, caracteristice la nivelul intregii piete.
„Perioada cu cea mai mare crestere a fost luna iulie, cand majorarea volumului total de vanzari (bere si bauturi racoritoare) a fost de 7%”, a declarat Shachar Shaine, presedintele URBB&Carlsrom Beverage.
„Datorita cresterii inregistrate in luna iulie, in conditiile unei piete in scadere, cota de piata a companiei noastre pe segmentul de bere a atins 12%, cea mai mare valoare inregistrata pana in prezent. URBB este de altfel singura companie de bere care a inregistrat crestere in aceasta luna”, a adaugat Shaine.
La nivelul pietei, primul semestru a adus o scadere cu 10% a volumului de vanzari, pe fondul crizei economice, care a determinat o diminuare a consumului de bere in primele 6 luni din 2009. Pana la finele acestui an, jucatorii din piata estimeaza o scadere de 10 pana la 15% a volumului de vanzari la nivel de industrie.
URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat pe piata berii, cat si pe cea a bauturilor racoritoare. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium internationale: Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Orangina si Granini.