„Pentru acest an, ne asteptam la o crestere de peste 10% a activitatii noastre din Romania, comparativ cu 2008”, a declarat Anne Durocher, country manager Urgo Romania.
Urgo este lider pe piata produselor de prim ajutor din Romania, fiind prezent in peste 4.300 de farmacii din intreaga tara, potrivit estimarilor proprii.
Incepand cu ianuarie 2009, Urgo a desemnat-o pe Anne Durocher country manager pentru Romania. Ea isi propune sa dezvolte ritmul de crestere al vanzarilor pe piata romaneasca.
Anne Durocher a lucrat anterior in Japonia ocupand functia de consultant pentru Laboratoires Urgo Medical, ulterior fiind analist de vanzari si asistent al directorului de marketing al Renault.
Urgo este prezenta si isi desfasoara activitatea in Romania de mai bine de 10 ani, prin compania de distributie farmaceutica Mediplus, comercializand doua game de produse: gama humex (care contine 12 produse diferite pentru afectiunile cailor respiratorii) si gama urgo (cu 36 de produse diferite de prim ajutor).
Brandul Urgo detine pozitia de lider de piata in Romania si Franta (37%), devansand alte companii multinationale.
Laboratoires Urgo a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 260 de milioane euro, prin cele doua divizii ale sale – Urgo Medical (plasturi pe baza de prescriptie) si Urgo Consumer Healthcare (produse OTC).
Compania, infiintata in 1890 la Dijon, Franta, ca o afacere de familie, este in prezent membra a grupului Viva Sante, de asemenea o afacere de familie, care in 2008 a generat o cifra de afaceri de 500 de milioane euro. Urgo este prezenta in peste 80 de tari din intreaga lume si a raportat o crestere de 16% in ultimii 3 ani.