Luand in considerare fluctuatiile de curs valutar, vanzarile Carrefour de pe piata romaneasca au urcat cu 37,4% in 2008.
Grupul francez Carrefour a inregistrat astfel, pe piata din Romania, cea mai mare crestere de vanzari din toate cele 30 de tari in care este prezent.
In trimestrul al patrulea al anului trecut, vanzarile Carrefour Romania au crescut cu 42,8%, calculat la un curs valutar constant, si s-au cifrat la 370 milioane euro, in conditiile in care criza economica mondiala a inceput sa se resimta si in Romania.
Dincolo de performanta din Romania, Carrefour a inregistrat cresteri importante de vanzari si pe pietele din Argentina, unde Carrefour si-a sporit vanzarile cu 39,1%, si Indonezia (32,1%).
Grupul francez Carrefour a afisat o crestere a vanzarilor pe plan mondial cu 5,7% in 2008, la 97,56 miliarde euro, dupa o stagnare in ultimul trimestru, pe fondul cererii mai slabe de pe pietele mature din Franta si Europa Occidentala.
Grupul, care are aproape 490.000 de salariati in cele 15.000 de magazine ale sale din 30 de tari, a anuntat joi ca in ultimele trei luni din 2008 a inregistrat vanzari de 25,74 miliarde euro, in crestere cu doar 0,7% fata de aceeasi perioada din 2007.