In trimestrul al treilea, incasarile din vanzari ale producatorului de lactate au coborat cu 1,5%, la 3,78 miliarde euro, in timp ce volumul a avansat cu 7,1% fata de aceeasi perioada din 2008, scrie Mediafax.
In conditii comparabile, la valori constante ale cursurilor de schimb valutar, valoarea vanzarilor Danone a urcat cu 2,4% in primele 9 luni ale acestui an, respectiv cu 4,1% in trimestrul al treilea, potrivit grupului.
Afacerile Danone au fost trase in jos de scaderi ale vanzarilor pe segmentele de lactate proaspete si apa imbuteliata, in timp ce diviziile de produse pentru bebelusi si nutritie medicala au avut cresteri.
Totodata, vanzarile grupului au scazut pe pietele europene, insa au urcat in alte regiuni ale lumii.
Danone a confirmat tintele de vanzari si profit pentru acest an, anticipand o crestere de 4%, in conditii comparabile, a incasarilor pentru a doua jumatate a lui 2009 fata de perioada similara a anului trecut, respectiv consolidarea marjei de profit operational cu 0,6-0,7 puncte procentuale la finalul anului.
Grupul francez este prezent si pe piata romaneasca, prin Danone Romania, care detine o fabrica de produse lactate la Bucuresti.