Managerul Danone a precizat ca, dincolo de scaderea vanzarilor, care pe ansamblul pietei lactatelor a fost de 30%, compania a inregistrat o crestere a cotei de piata, fara a preciza date concrete.
Pentru a stimula vanzarile, compania a decis sa scada preturile in medie cu 8%, pana in luna iulie.
„In iulie vor scadea preturile cu 8%, deoarece situatia economica din piata este dificila si vrem sa ne asiguram ca vanzarile vor creste in acest an. De asemenea, vrem sa acordam astfel un sprijin mai mare fermierilor romani, pentru ca marirea vanzarilor va mari cantitatea de lapte cumparata de la acestia”, a mai spus Batoux.
Danone Romania estimeaza ca, pe ansamblul anului 2009, va realiza vanzari de 120-125 mil. euro, similare cu cele de anul trecut.
Compania face parte din Grupul Danone, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, prezent in Romania din 1996. Grupul detine o fabrica de lactate la Bucuresti, unde produce 95% din sortimentele comercializate pe piata locala.
Vanzarile grupului Danone la nivel mondial au scazut cu 2,3% in primul trimestru, la 3,67 miliarde de euro, comparativ cu 3,76 miliarde de euro in perioada similara din 2008.