Conform datelor companiei de cercetari de piata Nielsen, in categoria generala a produselor de ingrijire faciala, Farmec detine o cota cantitativa de 30,93%, fiind lider de piata.
In categoria produselor de ingrijire corporala, vanzarile Farmec au inregistrat o crestere cantitativa de 15% si o crestere valorica de 20%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Brandul Gerovital este lider de piata pe segmentul cremelor de fata, detinand o cota cantitativa de 12,75%, in timp ce pe segmentul demachiantelor, laptele Doina se mentine pe prima pozitie, cu o cota de piata cantitativa de 15,48%.
In categoria produselor de ingrijire corporala, Farmec ocupa pozitia de lider pe segmentul cremelor de maini, cu o cota cantitativa de 5,40%, cele mai bine vandute produse fiind crema de maini cu glicerina si cremele din gama Farmec.
De asemenea, compania a inregistrat cresteri semnificative in grupa produselor casnico-chimice, pe segmentul detartrantilor si al produselor de curatare pentru bucatarie, gamele Nufar si Triumf mentinandu-si pozitia de lideri de piata, cu cote cantitative de 50,4%, respectiv 54,4%.
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator 100% romanesc de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care se regasesc Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.
Produsele Farmec sunt prezente in tari de pe toate continentele lumii, cum ar fi Ungaria, Polonia, Serbia, Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elvetia, Finlanda, Germania, Italia, Spania, Olanda, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Liban, Iordania, Thailanda, Japonia, SUA si Canada.
In 2008, compania clujeana a realizat o cifra de afaceri de 24,5 milioane euro.