In acelasi timp, cota companiei pe piata romaneasca a scazut cu 3 puncte procentuale, pana la valoarea de 12%.
Pe fondul cresterii cererii de combustibili din regiune, MOL a reusit sa isi majoreze incasarile in Europa Centrala si de Est, unde Romania a ocupat locul al treilea din punctul de vedere al cresterii veniturilor, dupa Croatia (+29%) si Slovenia (+28%).
Vanzarile de combustibil in regim de retail au ramas relativ stabile in primul semestru, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, conform raportului companiei. Vanzarile medii pe statie au scazut cu 4%, dar cifra de afaceri a crescut datorita deschiderii noilor benzinarii.
MOL detinea in Romania, la sfarsitul primului semestru al acestui an, 124 de benzinarii, cu 2 mai mult decat la inceputul lui 2008.
La nivelul grupului, veniturile au crescut cu 73% in primele sase luni, pana la suma de 6,7 miliarde euro. Calculate in forinti, veniturile din vanzari au crescut cu 52%, pana la suma de 1,7 miliarde forinti.
Proftul net al MOL a crescut in primul semestru cu 136%, pana la 0,7 miliarde euro, in timp ce profitul operational a crescut cu 7%, atingand suma de 615,5 milioane euro.
Divizia MOL din Romania a irnregistrat o dublare a profitului net in 2007, pana la suma de 12 milioane de euro si o majorare cu 1,7% a cifrei de afaceri, care a atins 533 milioane de euro.