Cele mai mari ritmuri de crestere au fost inregistrate de produsele pentru sugari si copii mici, cerealele pentru mic dejun si cele de foodservice si automatele de cafea Nescafe.
„Am avut noua luni cu rezultate foarte bune, in care am inregistrat cresteri ale vanzarilor pe toate categoriile de produse, in toate regiunile si pe toate canalele de distributie”, declara Paul Nuber, director general Nestle Romania.
La inceputul anului 2007, compania a estimat o majorare de 20% a vanzarilor. „Acest ritm de crestere ar putea fi depasit la sfarsitul anului, tinand cont de performanta realizata in primele noua luni si de calendarul de promotii al companiei”, completeaza Paul Nuber.
Activitatea Nestle in Romania a inceput in Bucuresti, in iulie 1995, cu o reprezentanta a carei activitate principala era importul de cafea, cereale pentru mic dejun, hrana pentru bebelusi, supe instant si condimente.
Dintre produsele companiei Nestle Romania, napolitanele Joe, specialitatile Nescafe 3in1 si mustarul Maggi sunt produse in Romania, restul fiind realizate in fabricile Nestle din alte tari si importate.
Portofoliul Nestle Romania in 2007 e reprezentat de cafea, bauturi calde, cacao instant, sirop cu gust de ciocolata, napolitane, batoane de ciocolata, produse culinare, alimente pentru sugari, cereale pentru mic dejun, batoane de cereale si hrana pentru animale de companie.