Produsele din aceasta gama au avut cresteri anuale ca volum de vanzari de peste 35%, dublu fata de nivelul mediu de crestere al pietei de vopsele.
„Cea mai mare contributie la aceasta crestere o are vopseaua lavabila Savana cu Teflon, cu un plus de peste 45%”, a precizat Kosza.
Prin contributia vanzarilor la vopseaua lavabila Savana cu Teflon, Fabryo Corporation se situeaza pe locul al doilea in randul producatorilor de vopsele, ca volum vandut pe piata de retail de specialitate, conform datelor MEMRB din iunie 2008, citate de companie.
Conform ultimului audit retail MEMRB, vopseaua lavabila Savana cu Teflon a inregistrat o crestere de 26% a cotei de piata comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. In plus, conform datelor Synnovate, aceasta a crescut si ca notorietate.
De asemenea, cercetarile Synnovate, care masoara notorietatea marcilor pe diferite segmente de piata, confirma ca marca Savana ocupa pozitia a doua ca notorietate in topul marcilor de vopsea din Romania, in urma campaniilor Savana cu Teflon.
Lansarea gamei Savana cu Teflon este rezultatul parteneriatului dintre firma americana DuPont si compania romano-suedeza Fabryo Corporation.
Din primavara anului 2006, de cand cei doi producatori au lansat vopseaua lavabila, aceasta gama a fost extinsa treptat si in categoriile de lacuri si emailuri.
Formulele gamei de produse Savana cu Teflon au fost dezvoltate de producatorul romano-suedez de vopsele in colaborare cu specialisti ai firmei americane DuPont.
Fabryo este unul dintre primii 3 producatori de vopsea pe piata romaneasca. In 2007, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 42 milioane euro, in crestere cu 30% comparativ cu anul precedent.
Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse, adezivi si grund comercializate sub marcile Savana, Innenweiss, Rost si Ekonomic.
Compania detine cea mai mare platforma de productie de vopsele din Europa de Sud-Est, in urma unei investitii de peste 15 milioane de euro, potrivit estimarilor proprii.