„Dat fiind ritmul de crestere al pietei napolitanelor, Vel Pitar a decis sa completeze gama de produse Almadolce (rulade si miniprajituri) cu doua sortimente de napolitane ambalate din topul preferintelor consumatorilor, pana in acest moment compania avand in oferta doar sortimente vrac”, se precizeaza in comunicatul companiei.
Napolitanele Almadolce se adreseaza in special femeilor din mediul urban, cu varste intre 18 si 35 ani. Napolitanele Almadolce au 3 straturi de napolitana crocanta, doua straturi de crema (cacao si lamaie) si sunt ambalate in pungi de 200 g. Termenul de valabilitate este de 1 an.
Noile produse sunt fabricate in punctul de lucru din Iasi al companiei Vel Pitar si sunt distribuite la nivel national.
Sub brandul Almadolce, Vel Pitar mai produce, in punctul de lucru din Bucuresti, rulade si miniprajituri. Lansarea napolitanelor este insotita de actiuni de trade marketing in retele de distributie nationale si locale (reteaua de magazine Vel Pitar, magazine de dimensiuni medii si mici).
Vel Pitar este liderul pietei de panificatie din Romania, potrivit estimarilor proprii, si are centre de productie in Bucuresti (2 fabrici) si in 10 judete ale tarii (Valcea, Arges, Cluj, Galati, Iasi, Gorj, Brasov, Giurgiu, Dambovita si Olt).
Actionarul majoritar la Vel Pitar SA este fondul american de investitii Broadhurst Investments Limited, administrat in Romania de New Century Holdings (NCH).
Pe segmentul napolitanelor ambalate din Romania mai sunt prezenti jucatori ca Nestle si Alka.