Cresterea cifrei de afaceri a fost sustinuta de divizia Bathroom&Welness, care a inregistrat incasari de 278,7 milioane de euro, cu 2,3% mai mult decat in anul anerior.
Evolutia diviziei Bathroom&Welness pe pietele din Europa de Vest nu a fost uniforma. In timp ce pe pietele din Germania si Franta cifra de afaceri a inregistrat o scadere de 4%, pe restul pietelor din regiune a inregistrat o crestere de 4%.
Cea mai mare crestere a vanzarilor a fost inregistrata pe pietele din Asia, de pana la 27%, urmata de pietele est europene, de pana la 19%. In America, din cauza crizei subprime, cifra de afaceri a scazut cu 18%, in primul semestru din 2008.
Cifra de afaceri a diviziei Tableware a crescut cu 6,7%, pana la 156,2 milioane de euro, in primul semestru. Cresterea a fost sustinuta de trendul ascendent al vanzarilor firmei pe piata germana dar si in Rusia, Asia si Orientul Mijlociu. Situatia economica a SUA a afectat rezultatele financiare ale diviziei.
Oficialii companiei estimeaza un trend ascendent al evolutiei companiei pana la sfarsitul lui 2008, in pofida mediului economic dificil.
Villeroy&Boch este un grup de companii care are ca obiect de activitate oferirea unei game variate de produse de lifestyle si expertiza in design. Cele trei divizii ale grupului sunt: Bathroom&Welness, Tableware si Tiles. Grupul are peste 10.000 de angajati si este present in 125 de tari.
Grupul este prezent pe piata din Romania din 1996, prin compania Mondial Lugoj.