„Cota valorica de piata a vodcii Stalinskaya a crescut de la 34% in 2007 la 36% in 2008, 37% in 2009 si, respectiv, 42% in prezent”, a declarat Florin Radulescu, directorul grupului Prodal.
Ca strategie de marketing, grupul Prodal isi asociaza din nou brand-urile cu cele ale Coca-Cola.
In marile retele de retail (Carrefour, Cora, Real, Billa), consumatorii pot gasi in vara aceasta pe rafturi noile pachete „Mix party”, care contin o sticla de Stalinskaya de 0,7 litri si una de Coca- Cola la 1 litru.
Asocierea brandurilor din portofoliul grupului Prodal cu cele apartinand The Coca- Cola Company a inceput inca de anul trecut, cand cele doua companii au lansat un parteneriat strategic, care a debutat cu o oferta speciala dedicata sarbatorilor de iarna- Wembley Dry Gin oferit consumatorilor la pachet apa tonica Schweppes.
Compania Prodal ’94, detinuta de actionari romani, face parte din grupul Prodal, unul dintre cei mai importanti producatori si distribuitori de bauturi alcoolice din Romania si din regiune.
Prodal detine doua branduri lideri de piata pe categoriile lor – Vodca Stalinskaya (42% cota de piata din valoare) si, respectiv, Wembley Dry Gin (51% cota de piata din valoare), conform studiilor realizate de ACNieslen.
Prodal a fost infiintata in anul 1994 si doi ani mai tarziu a lansat vodca Stalinskaya, ce avea sa detina suprematia pe piata din Romania. In 1998, grupul Prodal si-a infiintat propria companie de distributie nationala – Granddis, iar in anul 2001 a lansat Wembley Dry Gin.