In primul semestru, Flamingo Romania a inaugurat 3 noi magazine de suprafata mare.
Potrivit oficialilor companiei, dupa extinderea de anul acesta, vanzarile Flanco World vor contribui cu peste 50% la totalul vanzarilor din retail inregistrate de companie in cel de-al doilea semestru al acestui an.
In primele 6 luni din 2008, magazinele traditionale Flanco au atins un nivel de 45% din totalul vanzarilor de retail ale grupului, iar magazinele specializate Flamingo Computers – 13%. In primul semestru al anului 2006, magazinele Flanco World aduceau doar 9% din totalul afacerilor grupului.
„Flanco World ocupa in continuare, conform obiectivelor companiei, pozitia de cea mai consolidata a grupului Flamingo International”, declara Jiri Rizek, director executiv Flamingo International.
„Vom continua sa investim si in urmatoarea perioada in cresterea acestei retele. In afara de dezvoltarea retelei Flanco World, Flamingo va inaugura in acest an magazine specializate Flamingo Computers cu suprafete medii de aproximativ 500 metri patrati, care vor oferi, pe langa produsele traditionale de IT, si o gama variata de electronice si produse pentru entertainment”, a mai spus Rizek.
Reteaua Flanco World numara in prezent 21 unitati Flanco World, prezente in toate regiunile tarii. Flamingo International isi propune sa atinga o suprafata totala de vanzari de 70.000 mp pana la finalul acestui an, si de 90.000 mp la finalul lui 2010.
Principalii concurenti ai Flamingo International sunt Altex, K Tech Electronics sau eMag.ro.