Totusi, trei sferturi dintre respondenti (73%) nu sunt satisfacuti de nivelul de sustinere primit de la guvernele lor, estimand ca acestea ar trebui sa faca mai multe pentru a facilita accesul la computere in scoli.
Potrivit aceleiasi analize, 50% dintre parintii din zona EMEA declara ca utilizarea PC-ului de catre copii este esentiala in dezvoltarea ulterioara a acestora. De asemenea, majoritatea adultilor percep abilitatile de utilizare a unui PC ca parte integranta in dezvoltarea unui copil, iar 98% considera ca increderea cu care cei mici utilizeaza PC-ul are un impact clar asupra dezvoltarii lor profesionale.
93% din parinti le ofera copiilor lor acces la un PC acasa. Mai mult, peste 90% din parintii implicati in studiu se considera „foarte digitalizati”, adica detin suficiente informatii tehnice pentru a nu se face de ras in fata propriilor copii.
86% din copiii din EMEA folosesc un PC cand isi fac temele pentru acasa, dar abilitatile de viata dezvoltate de computer si Internet nu se rezuma la un nivel pur academic, rezulta din studiu. Tinerii Europei (81%) intampina cu entuziasm retelele sociale care apar si ii pozitioneaza mai bine pentru viitor, in ceea ce priveste dezvoltarea lor si pastrarea unei retele de contacte – o abilitate utila atat pentru dezvoltarea personala, cat si profesionala.
55% din parintii copiilor cu varste de la 13 ani in sus au declarat ca un PC conectat la Internet le ofera copiilor un mijloc de a cerceta in proactiv si a organiza activitati recreative.
Aproape un sfert (24%) din parintii din EMEA considera ca fiii si fiicele lor ar trebui sa aiba acces la un PC inainte de varsta de 5 ani. 65% din parinti declara ca un copil ar trebui sa fi avut deja acces la un PC pana la varsta de 8 ani, sugerand ca primii ani de scoala reprezinta un moment esential pentru dezvoltarea acestor abilitati.
Studiul independent a fost realizat in luna mai 2009 de Redshift Research pe un esantion de 5.220 de parinti din 11 state din zona EMEA.