- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

CEOD: Negociem contracte cu operatorii telecom care ne-ar putea aduce zeci de mii de utilizatori in sistem

18 Sep, 14:18 • mihaela.tudorancea
Furnizorul regional de servicii de hosting din Europa Centrala, Central Europe On-Demand (CEOD), care impreuna cu Microsoft a lansat in Romania oferta online pentru aplicatii "software as a service" (SaaS), destinate firmelor mici si mijlocii, estimeaza ca in urma contractelor, discutate momentan, cu operatorii de telecomunicatii ar putea castiga zeci de mii de utilizatori in sistem.
CEOD: Negociem contracte cu operatorii telecom care ne-ar putea aduce zeci de mii de utilizatori in sistem

„Operatorii de telecomunicatii sunt foarte importanti pentru noi. Un asemenea contract poate aduce zeci de mii de utilizatori rapid in sistem”, a declarat Cristian Herghelegiu, general manager CEOD Romania.

„Pe de alta parte, incercam sa urmarim toate celelalte aspecte pentru ca operatorii de telecomunicatii vor merge eminamente au in zona de smaller businesses. Toti operatorii de telecomunicatii au in acest moment o oferta pe masa din partea noastra, impreuna cu Microsoft”, a mai spus Herghelegiu.

Acesta este primul serviciu de hosted mail, unified comunication, inclusiv conferinte si video-conferinte, si de back-up oferit in toata Europa Centrala, care va ajuta companiile sa reduca costurile, sa simplifice procesul de decizie la nivel IT, sa reduca costurile operationale IT si sa isi asigure un mediu IT accesibil si securizat, au precizat reprezentantii companiei.

CEOD a lansat servicii asemanatoare si in Ungaria, Polonia si Cehia, luna viitoare urmand sa le lanseze si in Slovacia.

CEOD ofera Microsoft Exchange Server 2007, Microsoft Office Outlook 2007, Microsoft Windows SharePOint Services 3.0, Microsoft Office COmmunications Server 2007, aplicatia Microsoft Dynamics CRM si On-Line Back-Up and Recovery.

Ca parte din planul initial, compania vizeaza peste 500.000 de companii si agentii guvernamentale din Ungaria, Polonia, Cehia, Romania si Slovacia. Este de asteptat ca piata de profil sa creasca in urma unei campanii de lansare care se va intinde pe durata a 3 luni si care va include campanii de vanzari online, campanii de telemarketing si un numar de promotii desfasurate in parteneriat cu furnizorii de servicii de telecomunicatii din regiune, a anuntat compania.

„Este greu de spus cate companii vom atrage in Romania. Avem niste previziuni, insa e ramane de vazut daca vor fi 100.000 sau 200.000 din acele peste 500.000. Suntem convinsi ca vom avea o extindere semnificativa, mai ales prin aceste contracte pe care le incheiem cu operatorii de telecomunicatii. Insa nu m-as hazarda cu business-ul. In Romania este lansat de prea putin timp pentru a putea face vreo previziune realista”, a explicat Herghelegiu.