- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

Compania de marketing pe mobile Syscom vizeaza afaceri de pana la 1,2 mil. euro in 2010

03 Feb, 12:21 • emanuel.ceciu
Compania locala de marketing pe terminale mobile Syscom, infiintata in septembrie 2009, a generat in ultimele trei luni ale anului trecut afaceri de 222.000 euro, si estimeaza pentru 2010 venituri de 1-1,2 milioane euro, a declarat pentru DailyBusiness.ro Maia Novolan, fondatoare a Syscom.
Compania de marketing pe mobile Syscom  vizeaza afaceri de pana la 1,2 mil. euro in 2010

„Afacerile Syscom Digital in 2009 au insemnat un volum de aproximativ 222.000 euro, asadar la nivelul preconizat la infiintare”, a spus Novolan.

„Estimarile pe 2010 sunt optimiste pentru un nou an de criza economica, in sensul cresterii volumului lunar cu 15% si atingerii unei cifre de afaceri anuale de 1-1,2 milioane de euro”, a adaugat Maia Novolan. Ea a lucrat pana in toamna anului trecut la compania Intertel, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de marketing interactiv.

Syscom a avut anul trecut 4 luni de functionare, din care 3 luni efectiv operationale.

Totodata, compania a anuntat deschiderea unui centru in Republica Moldova, dupa investitii de aproximativ 15.000 euro. In prima faza, activitatea de acolo va fi coordonata de doar trei angajati responsabili cu activitati de logistica. „In 2010 preconizam o mica desprindere de Romania, in sensul dezvoltarii unei mini-echipe locale, formata probabil din 7-8 membri”, spune Novolan.

„Republica Moldova este o piata destul de mica, astfel ca mare parte din componenta tehnica va fi conectata si derulata chiar din Romania. Am tatonat piata moldoveneasca inca din toamna 2009, insa abia in toamna anului 2010 avem in plan efectuarea unui pas investitional mai mare”, a mai spus Novolan.

Agentia Syscom Digital este specializata in comunicare digitala, strategie si management in comunicarea virtuala, continut digital, creatie proiecte interactive, marketing viral, marketing de proximitate (bluetooth advertising), call-center, campanii integrate de online si offline, folosind un mix comunicational de tehnologii precum SMS, MMS, Voce, WEB, M-WEB, Bluetooth, Barcode SMS si Barcode MMS.