Astfel, firmele de dimensiuni medii si mari pot primi recomandari personalizate din partea consultantilor de vanzari Romtelecom Business Solutions despre cele mai potrivite solutii de comunicatii care pot asigura optimizarea costurilor operationale in urma unei analize a resurselor clientilor si a modului in care acestea sunt utilizate.
Programul presupune o analiza a comportamentului de comunicare al clientilor, luand in calcul informatii precum valoarea facturilor din ultima perioada, traficul de voce si de date, numarul de sedii, numarul de angajatii si alti parametrii in functie de profilul companiei. Un simulator al modului in care functioneaza programul poate fi vazut accesand: romtelecom.ro/solutii-business/companii-mari-sectorul-public.
„Suntem constienti ca majoritatea clientilor nostri sunt preocupati de modul in care fac fata actualei situatii de pe piata. Cea mai frecventa grija exprimata, pe care o impartasim si noi, este legata de nevoia crescanda de optimizare a costurilor si a utilizarii judicioase a resurselor. Raspundem acestor necesitati prin programul ‘Cost Consultancy’. Initiativa vizeaza atat optimizarea costurilor existente cu comunicatiile, cat si a costurilor operationale care pot fi reduse prin folosirea solutiilor de IT si telecomunicatii pe care le propunem in cadrul acestui program. Spre exemplu, in cazul implementarii serviciului de tele sau video conferinta, conform evaluarilor interne, putem diminua cu cel putin 35% costurile clientilor generate de deplasarile angajatilor”, a declarat Ana Maria Gergely, Director Coordonator Vanzari Corporate Romtelecom.
Programul este accesibil prin reprezentantii de vanzari Romtelecom dedicati, sunand la 0800 880 888 sau accesand romtelecom.ro/solutii-business/companii-mari-sectorul-public si completand formularul online.
Pe langa portofoliul actual de solutii Romtelecom, de voce, internet si date, retea, securitate IT, pentru acest program au mai fost create special aproximativ 20 de noi servicii Romtelecom.
In numai cateva luni de la lansare, 30-40% dintre clientii business au acceptat o oferta venita din partea Romtelecom dupa o discutie cu specialistii companiei.
„Filosofia noastra este ca, daca in perioade dificile vei sprijini afacerile locale, isi vor aminti acest lucru. Daca ajutam companiile acum, cand vor fi din nou vremuri bune, isi vor aduce aminte ca le-am fost alaturi si vor folosi produsele si serviciile noastre intr-o mai mare masura”, a declarat George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business al Romtelecom.
Romtelecom Business Solutions este divizia dedicata sprijinirii companiilor romanesti, prin solutii de comunicatii si IT. A fost infiintata in 2007 ca urmare a nevoii tot mai mari de serivicii specializate si dedicate pentru afaceri, oferind companiilor solutii de voce, date, internet fix si mobil, gazduire si managed services. Ca o dovada a angajamentului de a oferi cea mai buna calitate clientilor sai, Romtelecom este singurul operator de telecomunicatii care acorda automat si gratuit SLA (acordul privind nivelul calitatii) pentru serviciile oferite sub brandul Romtelecom Business Solutions.