In primul semestru al anului trecut, compania raportase venituri de 14 milioane de euro, respectiv pierdere operationala de 30,5 milioane de euro.
In ceea ce priveste rezultatul net, compania a inregistrat in primele sase luni ale acestui an pierdere neta de 20,7 milioane de euro, redusa cu mai mult de jumatate fata de cele 44,9 milioane de euro din prima jumatate a anului trecut.
Compania a raportat 1 milion de clienti noi atrasi in prima jumatate a anului acesta, ajungand astfel la 2,2 milioane de clienti, si cota de piata de 11%.
In primul semestru, compania si-a crescut veniturile ARPU (venituri medii pe utilizator, atat pre-pay cat si abonati) euro la 6,2 euro, fata de nivelul raportat anterior, de 5,4 euro.
In primul semestru, operatorul a realizat investitii de 84 milioane de euro.
Compania estimeaza ca va intra pe profit operational in 2008 si pe profit net in 2009, la trei ani de la relansarea pe piata romaneasca.