Astfel, conform companiei, Dell a depasit Fujitsu-Siemens, pe locul trei situandu-se HP.
In prima jumatate a anului, Dell a vandut 35.151 de notebookuri, comparativ cu 17.710 in aceeasi perioada a anului trecut, in crestere cu 98,5%.
Pe intreg anul 2007, Dell a ocupat locul doi pe segmentul de notebook-uri in piata locala, dupa compania Fujitsu-Siemens.
Pe segmentele de notebook-uri si desktop-uri adunate, Dell este numarul 2 in Romania, la o distanta de 1.000 de unitati in spatele liderului pietei Hewlett-Packard. Vanzarile de notebookuri si desktop-uri ale Dell in primul semestru din 2008 au crescut cu 83% fata de aceeasi perioada din 2007, au anuntat oficialii companiei.
Incluzand atat desktop-urile cat si notebook-urile, Dell Romania are in prezent o cota de piata de circa 10,4%, conform lui Mihai Guran, country manager Romania.
Notebookurile reprezinta mai mult de 40% din toata piata computerelor si se asteapta ca la sfarsitul anului 2008 sa atinga o cota de 50% din totalul pietei.
Motorul de crestere al vanzarilor Dell este reprezentat in continuare de IMM-uri, care reprezinta aproximativ 40% din numarul de clienti ai companiei, dar si de segmentul de consumer. De asemenea, in acest an s-au livrat cu 60% mai multe unitati decat anul precedent, datorita extinderii lantului de retail. Cel mai nou contract de parteneriat al companiei a fost semnat marti cu grupul K Tech – Ultra PRO. Printre partenerii Dell cu cele mai multe unitati vandute se numara Gemini si Genesys.
La vanzarile companiei a contribuit anul acesta si castigarea unei licitatii organizate de Ministerul Sanatatii pentru atribuirea a 3.000 de notebookuri.