Compania a vandut in primul semestru pe piata locala un numar de 27.800 de computere, in crestere cu 87,8% fata de perioada similara a anului trecut. Cea mai mare crestere a fost inregistrata pe segmentul de laptop-uri, unde compania a vandut in perioada mentionata 17.710 laptop-uri, cu 145% mai mult decat in primul semestru din 2006.
Cota de piata pe segmentul de notebook-uri inregistrata de companie in trimestrul doi era de 19,8%, in timp ce la finalul primului trimestru era de 13%, au spus oficialii Dell Romania, citand un studiu IDC.
Compania a lansat marti o noua gama de computere dedicata clientilor din categoria IMM. Noua gama se numeste Vostro si este compusa din 4 laptop-uri si 3 computere desktop. De altfel, segmentul IMM aduce cele mai mari vanzari pentru Dell, cu o pondere de 53% din total, urmat de segmentul home (pentru acasa – n.r.) cu 35% si de segmentul corporate (companii mari) cu 12%.
„Segmentul companiilor mici si medii reprezinta pentru Dell Romania baza dezvoltarilor viitoare”, a spus Dragos Mateescu, country manager Dell Romania. „Vom acorda atentie si companiilor mari, dar cel mai mult ne vom centra pe IMM-uri”, a continuat acesta.
Notebook-urile din cadrul gamei Vostro sunt dotate cu procesoare dual-core, putand fi personalizate in functie de dorinta clientului. Preturile variaza de la 530 de euro pana la 1160 de euro, fara TVA.
Cele trei modele desktop, dotate de asemenea cu procesoare dual core, personalizabile, au preturi cuprinse intre 415 euro si 673 euro, fara TVA.
Dell vizeaza o crestere de 19% a numarului de computere vandute anul acesta, in timp ce in 2008 cresterea va frana pana la 16%, conform estimarilor companiei.